Co jeść aby się odstresować?

Aby dobrze wpłynąć na stan naszego zdrowia i zredukować zbędny stres powinniśmy włączyć do organizmu kilka cennych składników. Przede wszystkim w walce z nadmiernym zestresowaniem pomaga magnez i witamina B6. Korzystnie wpłynie na nas zastosowanie detoksu antystresowego po czasie mocnej nerwówki. Dieta antystresowa trwa bowiem dwa dni. Możemy ja systematycznie przeprowadzać co tydzień. Posiłki starajmy się przyprawiać różnego rodzaju ziołami, które równoważą zarówno spokój, jak i nastrój. Doskonałym sposobem jest dodawanie melisy i bazylii. W odstresowaniu pomaga także picie wody mineralnej. Świetnie sprawdzają się także herbatki ziołowe i kakao. Możemy raczyć się naparami z szałwii, dziurawca i melisy. Spożywanie powyższych produktów wzbogaci naszą codzienna dietę o tak potrzebny nam magnez. Uzupełnienie tego pierwiastka wprowadzi spokój i zlikwiduje wszelkie lęki. Odzyskamy dzięki temu równowagę i stabilizacje emocjonalną. Tego typu posiłki nie obciążają organizmu. Dodatkowo odpowiednia dawka błonnika usprawni jego działanie.

Witaj na blogu! Nazywam się dr Tomasz Szafrański i jestem lekarzem pediatrą w Rzeszowskiem szpitalu. Bloga prowadzę od wielu lat, jest forma dzielenia się wiedzą medyczną z innymi ludźmi. Jeśli podobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do częstego odwiedzania bloga.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)